Czy Wam też przy chłodniejszych dniach tak mocno parują szyby?
W Megane III ustawiałem na auto i było OK, szyby ani razu mi nie zaparowały - tutaj jest inaczej; przy temperaturze poniże 10 stopni muszę ręcznie przełączać na mocniejszy nadmuch na szybę - inaczej auto szybko się zaparowuje.
Czy to wina słabej dmuchawy w OIII - czy jakis problem?
Czy Wam też przy chłodniejszych dniach tak mocno parują szyby?
W Megane III ustawiałem na auto i było OK, szyby ani razu mi nie zaparowały - tutaj jest inaczej; przy temperaturze poniże 10 stopni muszę ręcznie przełączać na mocniejszy nadmuch na szybę - inaczej auto szybko się zaparowuje.
Czy to wina słabej dmuchawy w OIII - czy jakis problem?
Mariusz
Czyli co - na produkcji wsadzili jakiś używany?
A na poważnie - mógł się gdzieś zapchać zanim odebrałem auto? ? Bo paruja od czasu odebrania. ..
Nie mam.
I nie mam też wilgoci na wykładzinie koło pasażera z przodu - podobno takie też są objawy.
Na początku myślałem, że to normalne w nowym aucie - ale jak nie przeszło to wczoraj umówiłem się do serwisu.
Poza tym autko bajka - i jestem mega zadowolony
Też jeździłem Megane II i III, a teraz O3. W moim przypadku w O3 nic tekiego nie występuje.
W żony Colt-cie powodem takiego zachowania był właśnie filrtr kabinowy.
Skoro nie masz "kaluzy" wody pod autem po dluzszym postoju na klime, to cos masz nie tak z odplywem.
U mnie trasa w 5 osob, przy intensywnych opadach deszczu odbywala sie bez zaparowanych szyb, nawet tylnych
Mam ten najslabszy tryb, czyli chyba eco.
Temperatur zewnetrznych nie pamiem.
Moze masz caly czas obieg powietrza w trybie zamknietym, mimo ze ikonka sie nie swieci.
Sprawdz czy zmienia sie dzwiek nawiewu jak przelaczasz tryb, albo czy po wlaczeniu wstecznego aktywuje sie obieg zamkniety (ikonka sie nie swieci, ale jest wyraznie inny dzwiek z nawiewu)
Moze masz caly czas obieg powietrza w trybie zamknietym, mimo ze ikonka sie nie swieci.
Sprawdz czy zmienia sie dzwiek nawiewu jak przelaczasz tryb, albo czy po wlaczeniu wstecznego aktywuje sie obieg zamkniety (ikonka sie nie swieci, ale jest wyraznie inny dzwiek z nawiewu)
To sprawdzałem od razu...
Ale podszedłem teraz do auta - dioda obiegu się świeci, zatem to raczej nie to....
No chyba, że zamienili w fabryce "kolejność styków" - i świecący się obieg wewnętrzny nim nie jest
Na 12 jadę do ASO - dam znać, co "znajdą"
Nie brałem pod uwagi nieświecącej się diody - ale
[ Dodano: Pią 09 Maj, 14 17:07 ]
No i jest winowajca - spieprzono kabelek, odpowiadający za przełaczanie klapy kierunku nawiewu powietrza, sprawił, że ... auto cały czas jeżdziło na zamkniętym obiegu - bo silniczek odpowiedzialny za klapkę się spalił.
Hm.... To ten obieg wewnętrzny jest cool w takim razie, skoro paruje tylko przy niskich temperaturach....
Będzie to szło na gwarancji - coś na produkcji musiało pójść nie tak....
Zamknięty obieg powietrza zapobiega przedostawaniu się do srodka zanieczyszczeń w sposób AUTOMATYCZNY - a nie włacza z automatu obieg zamknięty przy wrzuceniu wstecznego biegu
Musialem to w instrukcji gdzies znalezc, pisali o uruchomianiu tego trybu zeby spaliny z wydechu nie dostawaly sie do wnetrza, u mnie ewidentnie glosniej nawiew chodzi po wlaczeniu wstecznego :roll:
Musialem to w instrukcji gdzies znalezc, pisali o uruchomianiu tego trybu zeby spaliny z wydechu nie dostawaly sie do wnetrza, u mnie ewidentnie glosniej nawiew chodzi po wlaczeniu wstecznego
Ja tego w instrukcji nie znalazłem (przy okazji przepraszam za off topic temacie "dogrzewanie..."), serwis twierdzi, że czujnik wykrywa wzrost stężenia CO w kabinie, ale też nie zauważyli, żeby się sam włączył. U mnie tęż zaczęły ostatnio parować przy deszczu i niskiej temperaturze.
Zamieszczone przez Sebastian75
A najlepsze było ostatnio - jadę A4, jest naście stopni, nagle zaczyna padać deszcz i .... szybki od razu zaparowane. Magia
Też kiedyś miałem taka magię w Fiacie Linea - wstrząsające, jak w gęstej mgle.
O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz